jueves, 2 de febrero de 2012

Acta de la reunió de l'AMPA


A.M.P.A – ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA – CAN BARRA                           1/2
SANT QUIRZE DEL VALLÈS – 2.2.2012

Acta de l’Assemblea del dia 1 de Febrer del 2012, feta al celler de Can Barra amb l’assistència de més de 200 pares i mares que representaven uns 180 alumnes.

S’informa dels últims esdeveniments i de la situació actual desprès de la Reunió del divendres passat.

Per part de dues de les sòcies de Nous Gravats es demana la paraula per explicar la seva posició davant dels fets. El seu advocat  informa dels passos fets amb l’ajuntament i els treballadors així com la seva posició, segons ells s’ha arribat a aquesta situació per els retards en rebre les subvencions, i que el mes de novembre passat ja van informar a l’Ajuntament de la inviabilitat de l’empresa. Diu que estan en la millor disposició per donar per acabada la concessió i facilitar les coses, que  aquestes duess sòcies han avalat personalment una pòlissa i que tindran que pagar-la elles, també que han proposat un ERO als treballadors i que aquests no l’han acceptat, que de tota manera volen continuar parlant amb l’ajuntament i els treballadors per tancar definitivament aquesta pàgina de forma pactada i el més aviat possible. Part  de les sòcies intervenen per expressar el seu malestar i tristesa per haver arribat a aquest final. 

S’informa també del ple del dia anterior així com de la posició dels diferents grups municipals, en concret el ple ha iniciat el procés de retirar la concessió per irregularitats molt greus en la gestió de la concessionària, així mateix, informen de la voluntat política de continuïtat de l’Escola Municipal de Música i del seu compromís  per mantenir els treballadors actuals en la nova concessió.

Tenint en compte que l’actual concessionària té 10 dies per presentar al·legacions,  ens informen  que mentrestant aquesta té l’obligació de continuar donant servei, per això l’escola ha de romandre oberta i donant classes.

Si no es presentessin al·legacions d’aquí a 10 dies l’equip de govern ja podria iniciar els passos per fer una nova concessió, i hi hauria un tancament de l’escola durant uns 15 dies. Si hi haguessin al·legacions s’hauria d’esperar la resolució de la Generalitat (4/5 mesos) el que, a la pràctica, representaria el tancament de l’escola per tot el que resta de curs.

Per part dels assistents es fan diverses intervencions totes elles apostant per la continuació de l’escola, el suport als treballadors i l’exigència de manteniment dels llocs de docència, responsabilitzant a l’Ajuntament per la manca de control i reflexant el malestar per com ha estat gestionat el problema. També s’aporten diverses suggerències per facilitar la viabilitat del projecte, com són estudiar la possibilitat de una gestió directe per part de l’Ajuntament, creació d’una cooperativa mestres/pares, creació d’un compte per pagar directament als mestres etc...

La majoria dels pares consideren que hem de tenir en consideració la situació, si existeix el compromís de mantenir el nivell pedagògic actual estarien disposats a un increment moderat de les quotes per assumir la davallada de subvencions de la Generalitat.

Per part de l’AMPA es demana ajuda per portar la tasca de gestions, comunicacions amb la premsa, mobilitzacions etc, a fi de vetllar perquè l’escola romangui oberta i els alumnes puguin seguir tenint classes amb les menors pertorbacions possibles. Hi ha una resposta massiva i molt positiva i  avui mateix es reuniran unes 30 persones per crear les comissions i començar a treballar.

A.M.P.A – ESCOLA MUNICIPAL DE MUSICA – CAN BARRA                           2/2
SANT QUIRZE DEL VALLES

ACORDS:

1.: les comunicacions es faran preferentment per correu electrònic, per això  ahir ja es van recollir unes 150 adreces, és important que tothom ho comenti amb altres pares a fi de que si algú no esta apuntat pugui fer saber les seves dades per rebre totes les comunicacions al respecte. Si algú no té correu electrònic se l’informarà telefònicament.

2.: S’ha creat una adreça de correu electrònic per canalitzar totes les comunicacions de l’AMPA/Assemblea de pares, aquesta és: ampacanbarra@gmail.com

Preguem que per no col·lapsar-nos utilitzeu aquest mitja de comunicació.

3.: Cal tenir en compte que la concessionària actual està obligada a donar el servei durant el període transitori de 10 dies i que l’Ajuntament es responsable de que així és faci. Hem de portar els nostres fills a escola com si tot fos normal ÉS MOLT IMPORTANT QUE HO FEM PER DEMOSTRAR QUE NOSALTRES VOLEM L’ESCOLA EN FUNCIONAMENT I QUE FAREM EL QUE FACI FALTA.  

4.: Cas d’incidències en el servei i/o problemes per la convalidació  del estudis reglats, presentar  reclamació a l’Ajuntament amb instància individualitzada a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i que us donin registre d’entrada per obligar-los a que contestin.

5.: Si carreguen els rebuts corresponents al mes de febrer, tornar-los, tal com va dir l’ajuntament.
De tota manera tinguem clar que si els nostres fills tenen classes aquest mes aquestes classes les devem. En el seu moment ja es decidirà a qui hem de pagar.

6.: Iniciar les accions de pressió amb una “classe” de música davant la Casa de la Vila, divendres dia 3 de febrer a les 6 de la tarda. És important que assistim el màxim de pares possible i demostrar als nostres governants la nostra força i decisió de mantenir l’escola oberta i amb la mateixa línea pedagògica i equip actuals.


ARA ÉS EL MOMENT DE FER-NOS SENTIR  DEMOCRÀTICAMENT, AMB TRANSPARÈNCIA I RESPECTANT TOTES LES POSICIONS, PERÒ FERMS DEFENSANT LA NOSTRA ESCOLA DE MÚSICA I LA SEVA LÍNIA PEDAGÒGICA.



“ENTRE TOTS PODEM.
NO FALTEU A LES REUNIONS I ACCIONS QUE S’ACORDIN.”



1 comentario:

  1. Més informacions a: https://www.facebook.com/groups/361103203899691/361654820511196/?notif_t=like
    Grup obert al facebook (Usuaris escola de música municipal SQV"

    ResponderEliminar